Automatický import nákladů ze zbožových srovnávačů

30.09.2018

Aktuálně umím do Google Analytics importovat náklady a prokliky z těchto zbožových srovnávačů:


ModulCena
Sklik.cz0 Kč
Facebook.com0 Kč
Heureka.cz1 000 Kč
Heureka.sk1 000 Kč
Zboží.cz1 000 Kč
Glami.cz1 000 Kč
Glami.sk1 000 Kč
Favi.cz1 000 Kč
Favi.sk1 000 Kč
Favi.pl1 000 Kč
Biano.cz1 000 Kč
Biano.sk1 000 Kč
Hledejceny.cz1 000 Kč
Srovname.cz1 000 Kč
Arukereso.hu1 000 Kč
Compari.ro1 000 Kč
Pazaruvaj.com1 000 Kč

- Jelikož tyto zbožáky nemají žádnou oficiální API a náklady je nutné parsovat z kódu, což sebou nese i podporu z mé strany v případě změny, rozhodl jsem se je nabízet formou přídavných modulů do free skriptu s importem Skliku a Facebooku.

- Jedná se o jednorázovou platbu, dostanete skript a v případě aktualizace vám pošlu e-mail a stáhnete si aktuální modul zase k sobě.

- Skript lze použít pro libovolný počet e-shopů.

- Moduly dotahují náklady ze srovnávačů na úrovni "account" a přidávají je k source / medium (Sklik a Facebook můžete standardně stahovat na úrovni kampaní).



- S nasazením v případě potřeby určitě pomohu :)

- další informace ...